ponedeljek, 28. julij 2014

Zakaj karate?

Dostikrat, ko se s kom pogovarjam in pogovor nanese nekako na naše bivše športne dejanvnosti, me ljudje pogosto vprašajo: 

"Zakaj ravno karate?" 

Zdej odgovor je v bistvu sila preprost. Hotel sem znati tole: 


Ok, marsikomu se bo tole zdelo trapasto in nerealno. Kar tudi je, leteče brce so sila nepraktične, tudi visoke brce v realni borbi na ulici ne pridejo kaj dosti v poštev. Tu se gre bolj za to, da si telesno zmožen izvesti letečo krožno brco, efektivno ali ne nima veze.

Zdej o JCVD bi se dalo veliko napisat, ampak to niti ni pomembno, tudi take brce, pa naj bo še tako velikokrat ponovljeno, je treba znat izvest. Zame je bil car, nabit kot bik, hiter z nogami, ne ravno najboljši igralec, ampak akcijski junak pa super. 

Ko sem začel trenirat, sem imel v očeh samo to, kako kar se da hitro in visoko brcniti. Kar mi je s časom tudi začelo ratovat. Ker sem bil še dosti mlad (konec OŠ), so bile mišice še noro prožne in ni bilo dolgo, ko sem lahko naredil špago.


Potem se je pa začelo, vedno lažje in lažje sem izvajal visoke brce, in ker sem si jih vedno želel, sem jih tudi v borbi začel uporabljat. Lahko rečem, da so bile kar precej efektivne, tudi za glavo višje od sebe sem dosegel v glavo. 





In zakaj se je končalo? Nesreča na treningu mi je poškodovala mišico, ker nisem hotel nehat trenirat in stiskal zobe vedno, ko sem šepal s treninga, namesto da bi pozdravil mišico, se zadeva ni pravilno zacelila in septembra, ko so se treningi spet začeli, enostavno noga ni bila več tako prožna, kot je bila prej.

Za zaključek pa še en stari video mojega nastopa na tekmovanju v "formah", kar je prikaz tehnike. Edini video, ki ga imam s tekmovanj, pa še v njem je polno brc. Če se prav spomnim, sem bil na tem tekmovanju drugi ali tretji. 


LP
PikovAS

2 komentarja: