torek, 20. maj 2014

9-dnevni dopust, zadnji dan

Zadnji dan je bil kot naročen.

Lep, sončen, ravno prav topel za celodnevno geokešanje. Samo en manjši problem sem imel, moje telo se je odločilo štrajkat. Zbudil sem se pretepen, nenaspan, nikakav skratka. Ni bil moj dan. 

No kakor koli, danes naju je pot ponesla proti Rakovemu Škocjanu, Cerknici in Rakitni. Definitivno vam toplo priporočam obisk Rakovega Škocjana, res noro lepo, kaj vse narava naredi. In tako ko hodiš po gozdu, opaziš vso lepoto slovenske narave. In tudi v takem okolju šele vidiš pravi pomen geocachinga. Noro okolje, nori razgledi. 

Sem bil pa danes pretežno zadolžen za fotkanje. In morm rečt, da sem s parimi fotkami kar zadovoljen. Malo smotana ugotovitev dneva je pa bila, da panorama ne rabi it samo vodoravno ;).










Konec dneva sem kr precej utrujen, sploh po taki slabi noči. Ampak bomo preživeli. Jutri pa služba in kot sem že včeraj napisal, ne bo mi ravno težko it v službo, vsaj dokler ne zadanem evrojackpota, si pa tudi ne morm privoščit bit doma, dokler se mi ne sprdne. 

LP
PikovAS

Ni komentarjev:

Objavite komentar