ponedeljek, 12. maj 2014

9-dnevni dopust, dan 1

A veš uno, ko prvi dan dopusta zjutraj odpreš oči in si rečeš:

"al pa tud ne" in mirne duše polenariš še par deset minut naprej. 

No, točno tako se je začel dan. Naspano sem se zvleku iz postelje in Tamaro pustil z mačkom v postelji, da se še malo pocrklata. Kapučino za dobro jutro je bil dober začetek dneva, zunaj lep sonček, žena nič sitna, maček pa kot maček, glavna stvar je bila "MIIIIJAUUUU". 

Do kosila sem si zvleku na računalnik vse zamujene dele serij Game of Thrones, the 100 in Crisis. 

Pa ne da bi se hvalu, ampak današnje kosilo sem pa skuhal res odlično, ne vem, če mi je že ratala tako dobra omakca za testenine. Žena itak ni imela pritožb, maček je bil pa tok predrzen, da mi je med rezanjem mesa skočil na pult in rinil smrček v piščančje prsi. Bumbar je hitro na rit letu. 

Po pojedini pa v mesto na dolgo luštajoč se sladoled. 




A rabim kaj dodat?

Dan sva pa zaključila z iskanjem najinega stotega geo zakladka. Zdej, kaj je to, verjetno marsikdo ne ve, ampak tule je razlaga: 

Za stotega geota sva si izbrala nočnega, ki ga iščeš s pomočjo megalajtke in odsevnikov, skritih v drevesih.
Taki odsevniki so nam pokazali pot do zakladka in WOLAAAA! Mamo številko 100.



Usput na poti smo poiskali še dva zakladka in dan je bil zaključen. Zabavno je bilo duhovniku iz lokalne cerkve razložit, zakaj sem plezal po žlebu. Je bil prijazen dečko in ni nič sitnaril, ga pa razumem, da je bil pozoren, ker so baje da že imeli kar nekaj kraj.



Vse kakor super dan. Zdele pa še malo polenarimo in spat. Jutri je nov dan.


Za zaključek pa še komad dneva:







Kakšen je bil pa vaš dan?
Pikov AS


1 komentar:

  1. wow ta geocaching zgleda pa noro! a to dejansko pr nas tud deluje? se grem kr vpisat, da vidim, kak to zgleda!

    OdgovoriIzbriši