sobota, 17. maj 2014

9-dnevni dopust, dan 5 in 6

Hja, a veš uno, ko si rečeš, vsak dan bo en zapis, pol pa zajebeš na peti dan. 

No pa sej, dan je bil kar poln stvari. Sicer ne tako poln, da si ne bi mogu vzet časa in napisat bloga, ampak tok, da enostavno nisem. Nimam izgovora. j*** ga. 

Včerajšnji dan je bil dan uspehov. 

Ko greš na sladoled, naročiš tri kepce, enostavno ker lahko, ti natakar prinese porcijo in se ti opraviči: 

"Sorry, sem zajebal, sem zajel tale sladoled dvakrat, pa je zdej mal več." 

Dobiš dejansko štiri kepce sladoleda, kar pomeni, da sladoled gleda ven iz posode, dejansko je to takšna količina sladoleda, ko ti nekje na na pol poti rata jasno, da ga je mogoče pa vse eno malo preveč. In ker trmast, kot si, vseeno poješ celotno porcijo, sicer ti žena pridno pomaga pri porciji, ampak vseeno je je veliko. 

Najboljši del, ko pride račun in ugotoviš, da so ti bile zaračunane vseeno samo tri kepce sladoleda. 

In dan je lep. 

Proti večeru je šla žena v Kranj na nočni tek. Jo je treba pohvalt, je dobro tekla, sem bil zelo ponosen nanjo. Je bilo pa zanimivo gledat, kako to eni jemljejo smrtno resno. Kar je pohvalno, da grejo na zmago, ampak eni pa res pretiravajo. 

Današnji dan je bil malo bolj miren. Dopoldne sva šla na kavo v BTC, izkorisila sva še popuste, ki so jih nudili, da sem si kupil novo tipkovnico. Že z Razerjevo miško sem noro zadovoljen, tipkovnica pa tudi deluje, kot da je bila dobra odločitev. 

Zvečer pa na vselitveno žurko oz. gledat, kako bo folk natepaval tarok. ;) 

Maček se mi je pa tako nasral v naročje in čez roke, da ne morm uporabljat miške, da bi zaključil blog.

LP
PikovAS

Ni komentarjev:

Objavite komentar