sreda, 14. maj 2014

9-dnevni dopust, dan 3

Prvo, da poravnamo dolgove od včeraj.

Torej, današnji dan.

Dopoldansko lazenje na "Šmarko" (namerno je Šmarka, ker določenim ni všeč) mi je dalo misliti, čemu je tok popularna ratala. Sej so ljudje skos hodili gor, ampak nikoli niso tok ponosno govorili o tem. Pa tudi ne vem, kok je mladih kej dejansko hodilo gor. No, mi smo danes ubrali kr eno pot po svoje, med podrtimi drevesi in po blatnih poteh smo prilezli gor. Nekako sem pričakoval več ljudi, kot jih je bilo, nobene gužve, nobenega hrupa, placa kuker češ, ležalniki fraj.





No med trpljenjem na sončku smo rešili vse tegobe tega sveta. Najboljši del je bil, ko je Tamara priznala, da po prijetnem dopoldnevu človek kr z lahkoto odide na šiht, pa sva jo z drugo Tamaro samo čukasto gledala, "midva ne rabiva v službo". Full je bila pa lušna situacija ko je TamAra najdla svoj prvi geocach, medtem ko sva midva še študirala, a je to pravi vogu al ni. Pomoje sva zastrupila še enega s tem lovom.

Preostanek dneva pa vse od sebe. Pogledal sem:



Pa sem se spomnu enega plesa, ki se mi je noro vsidral v spomin.

 

Noro, res noro.

LP
PikovAS

Ni komentarjev:

Objavite komentar