torek, 13. maj 2014

9 dnevni dopust, dan 2

Kakšen dan, ne tič ne miš, dopoldansko izležavanje je pripomoglo k lažjemu prebavljanju dneva.

Kosilo je bilo pri mojih starših. Mamin netipčni ričet je dober, sploh ker je netipični.

Fitnes je bil pol lepote in "vpijem zato da me slišite", ampak se je kr dalo nadelat. Malo sva se pošvicala in pretegnila pa je bilo.

Cajt je že bil da se lotim enega starega očetovega kolesa, da ga bo imela Tamara za v službo. Njen Schwinn je preveč vreden da bi ga puščala v centru mesta parkiranega. Zato sem spucal in pregledal enega starega Roga, slikco objavim jutri ker mi je žena zaplenila telefon, da lahko pred spanjem malo kendikraša.

Edini večji problem na kolesu je bil, da se je "stvarskaterozategnešsedežnooporodanezlezenazajvokvir" zarustana, da je bilo potrebno malo nežnega prepričanja da je popustila. In ker ni bila več uporabna sva jo s Tamaro kar odžagala, seveda je morala ona s kladvom tovčt po vijaku da se je odlomil, ni pa šlo mimo okvirja, rahlo ga je potovkla ampak nič hujšega, sem hitro rešil situacijo in zdej sedež ni možno ukrast, ker ga drži notri vijak.

Jutri bo pester dan, že vidim. Dopoldne Šmarna, pol pa za kosilo hamburgerji... mmmm že zdej se mi luštajo.

Kakšno bo vaše kosilo?
Pikov AS

Ni komentarjev:

Objavite komentar