sreda, 15. april 2015

Zakaj je težko kaj napisati?

*glavo praskajoč* Hmmmm

Nekoč je bila spletna stran, na kateri sem pisal, precej bran in popularen blog ali dnevnik, kot se mu je tam reklo. Pa to ni namen današnje objave. Že dolgo se sprašujem, kje je problem, da se ne spravim pisat pogosteje. Saj mi je nekoč šlo to dokaj dobro od rok.

Nekoč, nekoč je tista glavna beseda, nekako imam vedno občutek, da "itak" ne bo tako uspešno, kot je bilo včasih. Tisti dnevnik sem pisal iz veselja, da sem lahko kvasil neumnosti vse povprek in ob tem zabaval kar nekaj rednih bralcev.

Med najbolj uspešnimi zapisi je bil zapis o kupovanju kondomov. Če ga kje najdem, vam ga prilepim, tisti zapis, mislim, da je nasmejal polovico spletnega portala, ki je gostoval moj dnevnik, in pa najboljši nateg je bil, ko sem kupoval avto, ne vem, zakaj so ljudje mislili, da pišem o ženski?

Še vedno nisem čisto prepričan, kaj je bilo na mojem dnevniku, da so ga ljudje tako radi brali, in mislim, da tu nastane tisti glavni problem, zakaj se ne morem spravit pisat več zapisov. Ne vem, kaj je bilo tako uspešnega. Slovnica ziher ne, teme tudi niso bile neke revolucionarne, tudi naslov ni bil izviren.

*random*

Zdele sem se spomnu, če je kak Primorc, ki tole bere, moja soplesalka na maturantskem plesu je bila Primorka in mi nikoli ni hotela razložit, kaj pomeni "ma ke škifo?", kaj to pomeni??

*random moment over*

Zaradi obsedenosti ljudi s spletnimi omrežji mi je malo trapasto pisat o svojih dneh, kaj sem počel... hmmm, ne vem, vstal, sr***, šel v službo, oddelal svoje, prišel domov, nekaj pojedel, nažigal Wold of Tanks.

WAAAAAA *glasna publika v ozadju* to pa je bil dan!

Ko si trenutno vrtim glasbo v ozadju, me preletava en tak "deja vu", dobro se spomnim, da zapisa v dnevnik ni bilo brez glasbene spremljave, ki mi je pomagala zbirat besede. Tudi danes mi pomaga. Ne vem, mogoče mi pa tole pomaga pisat "blodnje" in "zblode".

Res da seznam moje glasbe ni astronomski, ampak pravi komad ob pravem momentu ... mislim, da imamo nekaj tu. Bo treba probat.

Lp
PikovAs


Ni komentarjev:

Objavite komentar