torek, 11. februar 2014

Profesionalni športniki

Za tole naslednjo objavo bom verjetno prejel precej negativnih kritik, ampak tako je moje mišljenje.

Mislim, da je vsem jasno, kdaj preide šport iz rekreacije oz. amaterskega tekmovanja v službo. Profesionalni športnik opravlja šport ne kot dejavnost oz. rekreacijo, ampak kot službo, tako kot ti in jaz. 8 ur na dan (včasih tudi več) je šport njegova služba in za to je tudi plačan. Tudi sam sem športnik, amaterski - rekreativni da ne bo pomote. Rad imam šport, veliko raje se z njim ukvarjam, kot pa gledam po televiziji.

Ne razumem ljudi, ki z vso vnemo in zagrizenostjo spremljajo nekoga, ga poveličujejo v nebesa in nevem kaj še vse, ker opravlja svoje delo. A lokalnega keramičarja tudi spodbujate s transparenti, vpitjem, navijanjem, da bo uspešno položil 8 m2 ploščic pri sosedovi Marjanci? Ali pa picopeka v tvoji najljubši piceriji, a mu bo uspelo v času kosil napečt vseh 35 pic v najkrajšem možnem času brez kompromisa za kvaliteto. Verjetno ne, ker vas njihove službe ne zanimajo.

Kdaj ste nazadnje stopili do kuharja v vaši najljubši gostili in mu stisnili roko in rekli, "stari, svaka čast, kadar koli pridem, je odlično za jest, pohvalno, zaslužiš si nagrado", ali pa do vaše profesorice in ji rekli "hvala za vse, kar si naredila zame", grem stavit, da je profesorica matematike Gerta ziher naredila več za vas, kot bo kadar koli naredila Tina Maze ali Ronaldo ali Peter Prevc. Pa je ne spodbujate, ko gre v službo, s transparenti in vpitjem, kvečemu zaničujete jo, ker vam je dala "šus", ker se vi niste naučili in ste bili sami krivi.

Naši športniki so v večini zaposleni v Slovenski vojski, temu posledično jih plačujemo, jaz, ti in tvoj  ata Ferdo. Tako kot moj šef, ki me plačuje, da opravljam svoje delo, in ga ne zanima, a sem jaz z glavo pri stvari, a se mi da ali ne, tako lahko jaz pričakujem uspehe in me izgovori ne zanimajo.

In marsikdo se bo našel, ki bo trdil "jah, on predstavlja Slovenijo", aja, kok turistov ste že vprašali, če so prišli v Slovenijo zaradi Tine Maze ali pa zaradi Petra Mankoča. Športnik predstavlja Slovenijo zato, ker ima slovenski potni list, predstavlja Slovenijo zato, ker ga Slovenija plačuje, vrjemite, da ob prvi boljši ponudbi iz katere koli druge države bi odšel in predstavljal Tibet v alpskem smučanju. Hvala bogu, denar je pomemben, ampak kje sta potem slovenska zavest in nacionalni ponos?

Profesionalni šport je služba in dokler ne boste ljudje začeli spoštovat in spodbujat vseh ostalih služb, vključno s snažilkami, pomivalci posode, skladiščniki in vsem ostalim, si profesinalni športniki ne zaslužijo take hvale in spodbujanja. Sploh pa, ko se poveličuje samo uspešne športnike, vsi kričite in navijate za prekleto Mazetko, nobenega pa pol kurca ne zanima za Ferkovo ali Štuhčevo, važno da Tina zmaguje (kar letos sploh ne).

Sramota!

LP
Pikov As

Ni komentarjev:

Objavite komentar