petek, 7. marec 2014

Najljubši video

Težko rečem, kateri je moj najljubši video, definitivno pride v top izbiro posnetek z najine poroke, kako pleševa prvi ples. Ampak pri tej izbiri sem itak pristranski. 

Video, ki mi je najbolj pri srcu oz. se ga kar ne morem in ne morem nagledat, je spodaj prilepljen. 

Zakaj? Ker sem avtofanatik, je pisan na mojo dušo, ampak tudi tisti, ki ga avtomobili ne zanimajo, bi znal iz tega posnetka potegnit nekaj. 

Všeč mi je del govora Ayrtona Senne o zmagovanju, tako razmišljanje imam sam že vrsto let. Tekmujemo zato, da zmagamo, ne zato, da pridemo drugi, tretji ali četrti, kdor nima želje zmagat, nima na tekmovanju kaj delat. 

Ogled posnetka priporočam s slušalkami, povečajte glasnost, naslonite se nazaj in tudi če ne boste gledali posnetka, vsaj poslušajte. 

Vsak si bo ustvaril svojo zgodbo in iz njega odnesel nekaj drugačnega. 

Jaz priznam, proti koncu posnetka dobim kurjo kožo in solzne oči. 


Kateri je pa vaš naljubši posnetek?

LP
Pikov As.

Ni komentarjev:

Objavite komentar