četrtek, 6. marec 2014

O poglej ... od kod je že tole?

Takole sedim pred računalnikom. Kosilo pri starših je bilo enkratno, ne tipičen ričet, ki ga skuha moja mama, je enkraten, nekak bolj kot juha kot pa pasulj. Kaj naj rečem, mama vedno dobro skuha. 

Nekako ne vem, kaj počet sam s sabo, prestavljam se po stolu, pregledam najljubše spletne strani, pogledam nove video posnetke na youtubu. Nič, glede na to, da sem pred kratkim vgradil novi SSD disk v računalnik in prenašam nekaj stvari nanj, da bodo delale hitreje, nekako sklenem, da bi bil čas, da obrišem prah s dobrega starega Xboxa in odigram kako igro. 

Saj imam tudi nekaj iger na računalniku, ampak zaluštala se mi je ena specifična. In sej veste, ko se ti nekaj zlušta, potem je enostavno treba vzet v roke in ... kar pač narediš s tisto stvarjo, ki se ti je zluštala. Če veste, kaj mislim? 

Vzamem igro v roko, obrišem prah z ovitka, prižgem Xbox in odprem pladenjček za CD-je. Prekleta bodi majhna miza za računalnik, predalček se zadane v tipkovnico in se takoj nazaj zapre. *zavzdih* Ok, gremo še enkrat, odmaknem tipkovnico in ponovno odprem pladenjček.*zavzdih* Resno? Še ni dost. Kar malo besno pograbim tipkovico v trenutku, ko že v tretje pritiskam na knofek, odmaknem tipkovnico in ... 

10€ ? *iskrica v očeh* 

In medtem ko se igra, nalaga se meni poraja vprašanje.

Od kod teh 10 €? 
Morda od kakšnega servisa? Pa ja ne, saj imam blagajno za to!?
Morda mi jih je žena dala? Čemu, čemu bi mi vračala 10 €?
Morda napitnina kakšne stranke? Ja, ne!
Morda mi je kdo od staršev dal za stvari, ki sem jih kupil v trgovini? Dvomim, navadno jima prinesem samo kakšno malenkost, kot je kruh, to pa že ni 10 €? 

Pa da me ne boste narobe razumeli, vesel sem teh 10 €, ampak od kod točno so? 

A bomo prišli tej skrivnosti do dna?

LP
Pikov AS

Ni komentarjev:

Objavite komentar